Så jävla trött

Är så sjukt trött för tillfället. jag var upp 8:oo imorse för att skriva tenta.. Satt på ÖP mellan 9:oo och 11:3o och trodde jag skulle somna där jag satt. Tentan gick sådär.- förhoppningsvis är jag godkänd. När jag kom hem hade simon nyss klivit upp så då drog vi ned på stan för att leta klänning.. Hittade förstås inte någon, som vanligt de när man ska ha något speciellt.  Vi käkade Kinabuffé och sen drog vi hem igen.. -Väl hemma trodde jag att jag skulle få sova en stund men då jag till slut lyckats somna ringde morsan och strax efter det så Simon och Niclas och Micke snart var på väg.. Så det var bara att stiga upp och försöka sminka på lite mascara på ögonen som var så trötta att de inte ville sluta rinna.. Från typ 18:3o har Niclas varit här och strax efter 21:oo dök Micke och Therese upp. Sen har de setts hockey och framförallt lirats Rockband.. Själv har jag bara tittat på.. Dras med en riktig huvudvärk och vaknar väl snart med tangentavtryck i pannan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0