Vilken dag..

Igår bestämde vi att vi skulle träffas redan 8:oo på skolan för att hinna klart med vårt PM.. Redan där fick dagen en rätt kass start, men efter ens tor kopp kaffe från Amigo lyckades jag komma till liv. Vid lunchtid bar det av på möte med lärarna för Linnea som är vår klassrepresentant. Under mötet fick hon reda på att vi tydligen var tvugna att räkna på minst tre värderingsmodeller, och helst fyra.. Så efter lunch var det bar att ta fram miniräknaren igen. Själv började greja med källhänvisning och referenslista och med det gjort placerade jag in en massa bilagor mm i arbetet. Då jag i slutet av dagen sparat och stängt ned, samt skall tilla tt mejla arbetet till alla gruppmedlemmar upptäcker jag att det är borta. tycligen har jag "bara öppnat" arbetet då jag plockat det från mejlen.. Så alla mina "spara" var förgäves för sparas det inte alls om man inte plockat hem dokumentet och sparat det på datorn innan man börjat arbeta.. och tydligen ahr skolan ingen hårddisk, så arbetet existerar tydligen inte längre.. Very Nice!  Så ikväll har jag än en gång suttit med de förbaskade källorna.. Så fruktansvärt drygt.. Men nu börjar jag i alla fall få ordning på dem igen.. Men men.. Inte roligt, inte roligt alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0