A little bit spoiled, perhaps?

Jag blir pinsamt nog sur över småsaker JÄMT! Sjukt att man ska vara så bortskämd att man ska  bete sig som en skitunge så fort något inte går som man själv vill. Typ om någon glömmer att köpa laktosfria produkter så attäven en annan en kan njuta av maten.. Eller att måste förskjutas för att vissa inte hinner med sig. Jag har otroligt dålig förståelse för sådant. Jag blir apless så fort något blir ändrat, och jag vet inte varför. De är ju sällan så att jag har något bättre för mig..
      Jag har faktiskt världens finaste människor omkring mig som jag vet ställer upp till 100 % om det skulle behövas! Jag måste börja uppskatta dessa bättre! hur som helst.. Älskar er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0