Finfrämmande

Ikväll har Fredde varit över på middag. Vi hade planer på att grilla men eftersom vädret var så jävligt imore bangade vi och valde att göra kyckling i mango chutney istället. Kul att det blev klarblå himmel lagom till att Fredrik dök upp. Men det kommer väl fler tillfällen. Efter käket spelade vi lite Buzz "Hollywood"..  första gången vi lirade det bortsett från den gången vi lirade något specialspel på åtta pers då Simpan hade en massa polare över på partaj. Det skall även tilläggas att jag var i ledning från början till slut! Men sen har man ju otroliga film- och skådespelarkunskaper..
     Efter Buzzdrog vi en sväng på Ica för att köpa gotta och läsk. Sen blev de en film, State of Play tror jag den hette. Helt okej, men den kändes lite seg..
     fick även ett samtal av Madde ikväll. Hon skall upp hit på kurs med handbollen i helgen så de var egentligen tänkt att vi skulle åka med henne till Örnsköldsvik på söndag för att lira mot modo. Men nu kunde hon visst inte ta bilen på grund av att det skulle bli för dyrt för handbollen att ge reseersättning så nu blire bussen på söndag istället. Eventuellt åker jag hem till Kramfors redan på fredag.. Men jag vet itne om jag vågar lämna Simon ensam i umeå hela helgen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0