Hemma igen!

Så var man åter igen hemma i lilla Kramfors. Fick tyvärr inte med mig någon herr Handsome, men så gjorde jag inget vidare jobb med övertalningen heller. Vilket jag ångrar en hel del just nu när man sitter här framför datorn i sin lilla ensamhet. Jag, mor och far var iväg en sväng på Kramm på Tacokväll och efter de såg vi Idol. Jag var flitig nog att baka en ananaspaj tills imorgon eftersom syster bjudit till fika.. Hon får väl stå för kaffet och saften. Vi skall nämligen fira morfar imorgon.. typ 1½ och ½ år i efterskott. Orkar dock ej gå in påvarför det blivit så..  Jag och syster tyckte i alla falldet varpå tiden att fira token så nu skade minsann bli av imorgon.
    Jag  ringdetill simon för ett tag sedan.. Mamma och pappa har redan lagt sigså jag har typ inget att göra eller någon att umgås med. Mitt försök att störa Simon en stund lyckades inte hellereftersom jag inte gjorde annat än störde med mitt telefonsamtal. Han hade tydligen över några grabbar så han kände att de var hans jobb som värd att vara social.. Trevligt med en så väluppfostrad grabb, men ack så trist för mig.. 

Kommentarer
Postat av: Nattu

2009-09-11 @ 23:50:34
Postat av: Nattis

Du skulle ha hört av dig att du var hemma, så kunde vi ha kollat på jack sparrow tillsammans;)

2009-09-11 @ 23:52:10
Postat av: Johanna

Nämen vad är det du säger? Missade jag Captian Sparrow? Illa illa!!

2009-09-12 @ 01:12:16
URL: http://pinny.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad har du skaffat för textstil?

2009-09-12 @ 12:38:24
URL: http://zincriosa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vadå? blev de inge bra..? Sagoe någonting tror jag den heter..

2009-09-12 @ 17:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0