I väntans tider..

Sitter just nu och väntar på att simon skall komma hem. Han är nere på Strömpilen och gör lite ärenden och under tiden har jag lagat middag. blev Flygande Jacob idag. Stackarn har fått äta frukt i maten två ggr den här veckan om man räknar med dagens middag. Jag brukar försöka undvika att laga r'tter med till exempel annanas för jag vet att simon itne tycker om brytningen.  Jaja, idag får han minsann peta bort bananen för Johanna blev sugen på jordnötter och bacon! Det var extrapris på grillad kyckling med så jag tyckte det var bra att passa på. Plus att det var jordnötter på kupong! Näe nu får karln allt ta och dyka upp snart för nu börjar en annan en bli hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0