Kenny Begins!?

Det blev typ heldött igår. Simon kom hem strax före nio och då vi var utan planer så de blev den gamla vanliga nödlösningen. Film! Vi såg Kenny begins eller vad den nu hette.. Gillar man den tidigare serien så var den väl helst okej. Samma typ av humor. Det vill säga; att man sitter och skakar på huvudet en hel del! Insåg inte heller förrän i slutet av filmen att de faktiskt var en av bröderna Skarsgård  som hade en av huvudrollerna.. Att han inte hade samma skills som sina äldre bröder eller såg lika bra ut kan ju i för sig ha varit en av orskerna till min miss.. Men men..

 (Björn lirar Kennys bror  i filmen)

Just nu sitter jag och har allmänt tråkigt.. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för. Jag inser ju att jag bör öppna kursboken, men den ärså otroligt trist att jag är rädd att jag måste ta livet av mig om jag läser i den..  detärnaturligtvis en doktorand på universitetet som ligger bakom den. vilket är anledningen till attjust denna bok skall användas  i Umeå fastän den är helkass! Jag hoppas Linnea Framförde våra åsikter om den på mötet med lärarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0