No "mail" today..

Under ett litet ögonblick av besvikelse valde jag att göra om Hermans Hermit klassikern No milk today.. Har nynnat på den en stund nu.. Fan va trist att man inte fått något meddelande från posten! Jag lovar vårt Rockband-paket bara ligger där och väntar på att få komma med hem till Peddan.. Men jag antar att de får bli på måndag då. Tråkigt!! 
     Idag har jag minsann vart duktig och lagat potatisgratäng med getmese till mig och karln. Blev kanske ingen höjdare med kyckling till men de dög gott åt oss i alla fall.  Vet inte riktigt vad som händer ikväll.. Antagligen någon film om inte Simon får nåt infall och kommer på något annat han vill göra. Händer ju lite då och då det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0