Some serious shopping

Fick tips av Linnea igår att Carlings körde 50% på alla tjejöverdelar och att de gällde till och med söndag.. Man drar sig kanske lite för att handla där i vanliga fall så  man får ju  passa på.. Trist att man inte är i något riktigt behov av till exempel vinter-eller skinnjacka!! Hur som helst prommenerade jag ned en sväng på stan idag och gjorde en del fynd. Detvarritkigt mycket tjejer som trängdes, och de är väl en sak.. Men alla pojkvänner, mammor och pappor till smakråd som skulle vara med och slåss om den lilla ytan inne på Carlings.. Jesus! Jag hann i alla fall med att göra av med 900 kr på en kofta, två linnen, en tröja, en skjortklänning och en tunnika! Not bad!! sånu måste jag nog gå och röja lite i garderoben.. Har samlat på mig en hel del nu som  jag inte längre använder..
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Avundsjuk jag...=)

2009-09-27 @ 08:17:04
URL: http://zincriosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0