Stressigt värre

Jag vaknade imorse klockan 07:34.. Egentligen vaknade jag nog fyra minuter tidigare, men jag var så trött att jag inte ens insåg att jag vaknat och stängt av alarmet på mobilen. Stressade iväg till föreläsningen som började 8:15 och blev kvar till kl 10. Efter det satte vi igång med pm:et igen och pysslade meddet fram till 14:30. Pallade inte att sitta kvar något mer efter det. Var ortroligt trött och helt slut i huvudet. Hur som helst blev det i alla fall enliten sväng till Strömpilen. Hade lite ärenden att uträtta plus att det saknades en del grejer till middagen. strax före insåg jag att det vargod tid att bege sig hemöver eftersom Simpan skulle iväg och träna och behövde få i sig lite mat innan fotbollen. (Och nej. Han behöver ingen kock.. Var  jag som ville laga, samt äta tillsammans..) Så jag skyndade mig hem på cykeln och shit vad varmt det blev. Väl hemma var jag tvungen att byta om till shorts och linne, samtididgt som  jag skulle försöka fixa middag lite snabbt. Vi mumsade i alla fall i oss våra enchiladas och Simon drog iväg på träning. Det dröjde inte länge innan han komhem igen.. Tydligen hade inte meddelat honom  och Fredrik om attträningen idag var inställd! Så jag stressade hem alldeles i onödan.. Grabbarna tog förresten en liten löprunda istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0