What 2 do?

Så var det lördag igen då.. Första spelfria helgen på länge, och bara därför lär de väl bli lugnt. De är i alla fall så pass fintväder ute att man bör grilla men vi får väl se  hur de blir med det. Simon har snackat om att lira lite gura men en polare så jag vet inte alls hur han tänkt planera eftermiddagen.. För tillfället hänger han tvätt så de lär ju inte bli än på ett tag i alla fall. 
      På tal om grillat och middag.. Nu luktar det vitlök här hemma. Antar att det är någon av grannarna som lagar till något gott till lunch.. Själv vet jag inte alls vad vi skall laga till idag. Tänkte nog lämna över besväret eftrsom jag fixat maten typ 3,5 av 5 dagar den här veckan..  Nä nu ska jag se reprisen av svenska Hollywoodfruar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0