HELG!!

Så himla underbart med helg.. Finally!! Jag har sen i måndags jäklats med min hemtenta i entreprenörskap. Tre frågor som jag inte riktigt förstod, som i sin tur skulle besvaras med hjälp av i alla fall en bok där författaren hittat på egna  ord allt eftersom han skriver. Jävla Normann. Karln snackar om att tänka i nya banar oh utanför sina referensramar - och det kan man ju lugnt säga att han gjort med språket i sin bok. En ordlista "i längd" med bibeln hade varit ett bra komplement! Jag blir inte ett dugg förvånad om min inlämning resulterar i ett stort rött F.. men men, men kan ju alltid hålla tummarna!
     Så var det sista april imorgon då.. Jag vet inte alls vad vi ska göra. Eventuellt grilla men vädret verkar ju vilja annat. Det är ju ingen höjdare att vara ute och kika på någon brasa heller om det ska regna/snöa ute. Jag måste hur som helst in på skolan för att lämna in tentan till Pontus och efter det blir det kanske en tripp på stan. Simon surrade om att åka ned så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0