Hur kul kan det vara?

... att se likadan ut som alla andra?
Igår gästade "Kissie" Förkväll.. Själv satt jag vid datorn men Simon satt en stund framför TV:n och utbrast något is til med "men tror du hon är lite pantad den där tjejen eller".. Själv visste jag inte ens vem hon var innan jag såg programmet igår.. Hon såg ut som "alla andra"  störa bröst och ännu större läppar. Jag säger ingenting om att folk operear sig men varför måsta alla försöka se ut samma tjej?  Som hon Heide Montag frånb The hills om jag itne är helt fel ute.. Hon har enligt mig ingen personlighet kvar i sitt utseende.. Hon ser ut precis som alla andra blonda tjejer med stora läppar, bröst osv..  Jättetrist!
     Jag tyckte inte Kissie verkade puckad igår då jag väl satte mig ned och lyssnade på henne.. En helt vanlig 19 åring som hon själv sa. Men hon ser däremot inte speciellt smart ut. Jag vet inte om det beror på att man tycker att hon själv bör se hur galet det ser ut med SÅ stora läppar på en västerländsk tjejs smala ansikte? Eller så drar man väl kanske paralleller med typ Linda Rosing som kanske inte är världens brightaste.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0