Korvgrillning

Ikväll har vi, jag Simon, Fredrik, Erik x 2, Micke och Niclas grillat korv. Jag hade köpt vanlig grillkorv nere på Maxi till mig och Simon och så kommer resten av grabbarna, en efter en,  med typ Cabanoss, Bratwurst osv.. Rejäla bitar med massvis av krydda.. Kändes astrist att sitta och tugga på en gammal vanlig hederlig grillkorv utan skinn.. Jaja Det var i alla fall lite småtrevligt att sitta där ute en stund innan det blev för kallt. Men här föll det i alla fall ingen snö.. höhö!!
Jag börjar få lite panik nu.. Vet inte alls vad jag ska göra till hösten.. Och inte heller  hur vi ska göra med alla möbler i lägenheten. Mamsen tyckte jag skulle söka en etta eller så i Kramfors..  Bara så jag har någonstans att vara då Simon är i Stockholm. Så vi får se.  Vet varken ut eller in.. Suck!

Kommentarer
Postat av: Lina

jag gav ju förslaget att du kunde bo hos mig på veckorna..=).. Men dina saker får tyvärr inte plats hos mig.. ler

2010-04-21 @ 22:39:50
URL: http://zincriosa.blogg.se/
Postat av: paulina♥

åh va mysigt att grilla! :)

2010-04-21 @ 23:12:13
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0