Leverans från Lövånger

Pappa har jobbat uppe i Piteå två dagar nu. Han har börjar 19:30 och slutat tolv timmar senare båda dagarna. Igår åkte han "hem" och sov i typ fyra timmar innan han gav sig ut på jakt efter en zooaffär. Imorse valde han att bege sig neröver direkt efter jobbet så det blev ingen sömn förrän jag tvingade honom att stanna till hemma hos mig och sova en stund.. Tror han blev liggandes i typ två timmar innan han klev upp och åt lite kyckling och begav sig vidare söderut. Jag tyckte han skulle sova  nån timma till men tydligen had ehan nå ärenden at tuträtta i Örnsköldsvik så han hade inte tid att sova.. stackarn. Han var i alla fall bussig pappa som än en gång stannat till i Lövånger och köpt bröd. Jag och Simpan fick en sor påse med råkkakor.. De var nog 60 st, och en stor påse med grovt tunnbröd som säkert innehöll  30-40 ark.. Snäll papsen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0