Long time no see

Ja de har varit lite dåligt med uppdateringar på sista tiden.. I påsk var jag och Simon hem till Kramfors ens väng. vi var bjudna på fest med Hollywoodtema så de var bara att dra på sig pärlorna och försöka få till lockar i håret.. Det sistnämnda gick sådär..  Någon lock här och spikrakt där.. Jag tror jag ska införskaffa en bättre tång framöver!  De hade ordnat det ritkigt bra Tina och Anna, det var mycket folk "vimmelfotografer" röda mattor osv. Så tack för en trevlig kväll..
     På lördagen hängde jag på mamma och pappa på pimpeltäling på Köja men de gick trögt så det blev inga priser den dagen.  Senare på kvällen skulle vio ut på Kramm hela gänget så vi inledde med förfest och Therese och Teglund. Riktigt treligt var det.  Då klockan började närma sig halvtolv drog vi ned på stan för utgång på Kramm.  Det var riktigt lång kö utanför och vaktarna var snabba med att meddela att de var fullt och vi itne skulle kunna komma in.. Trist! vi drog vidare på Träffen där vi drack en lite öl och vin som Nicke var söt och köpte in.
   På måndagen var det dags för pimpeltväling igen. Morsan luckades ta hem damklassen och Lina den jäklen lyckades  slå en annan en med sju fjuttiga gram. Surt! Jag tog en popcornmaskin som jag ännu inte invigt.. :)  Jag slog iaf både pappa, farbror och kusin-vitamin!   

Det var påsken.. på måndagkväll drog vi uppöver i värdlen snöoväder. Som tur var åkte vi ganska sent så det var väldigt lite trafik på vägarna. Man såg inte ett skit framför sig så de tog drygt tre timmar att komma hem. Sjukt det.. Och ändå ligger de alltid ett par galningar efter vägen som MÅSTE köra om..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0