Måndag och redan less..

Idag har vi pysslat en del med vårt grupparbete, det vill säga författandet av affärsplanen. Jag satt  en ganska stor del av dagen igår och gjorde om vår layout, fixade med nån bild och så vidare så de var lite småtungt att sätta igång imorse igen. Jag fattar itne hur det kan gå så trögt men med tanke på att det i bästa fall är två av fyra som sitter vid datorn så är det kanske inte så konstigt.. Jag har suttit och grejat hela dagen och på vägen hem rignde jag Sion för att höra om vi itne skulle göra sällskap. Han hade något möte halv fyra så han skul bli kvar mint en halvtimma till så vi bestämde at jag skulle fixa käk så fick han ta tvätten när han kom hem. Naturligtvis var kalrn inte hemma i töd för att tvätta så en annan en fick springa mellan köket och tvättstugan ett hus bort. Jag var lagomt less och irriterad då Simpan kom hem och det gick naturligtvis ut över honom.. Stackarn.
     Imorgon ska vi ha någon form av laborationer hela förmiddagen i ett dataprogram i koststudernade aldrig ens hört talas om. Det känns lite taskigt om det visar sig att ekonomerna arbetat i det tidigare..

Men nu verkar i alla fall våren ha kommit. Skulle vara helt underbart om all snö kunde smälta bort lite fort för nu är man lagomt mättat på allt de vita. Det har jag i och för sig varit sedan början av januari så ;) Jag hade tänkt sitta ute en stund i det fina vädret igår men det gick itne för det enda som är bart är gångvägarna och sätter man sig på en sådan hamnar man bakom en stor snövall.. suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0