Promenad

Idag har jag varit ned på stan en sväng igen. Tänkte det kunde sitta bra med lite motion så jag tog benen ned. Jag hade lovat Simpan en överaskning då han kommer hem imorgon.. Jag hade först tänkt tvätta undan alla hans tränigskläder som tar upp halva badrummet men jag tror inte jag orkar. Det är lättare att köpa något och de har jag också gjort. Med risk, om så en väldigt liten, för att han gör ett besök så tänker jag inte nämna här vad det är för något.
     Jag shoppade i alla fall lite smågrejer nere på stan. Bland annat strumpor och underkläder på rean. Jag hittade även en grej till morsan i födelsedagspresent, så då är det bara morsdagspresenten kvar. Efter att ha vandrat fram och tillbaka i stan och försökt hitta något att skicka iväg till Cecilia så gav jag upp och tog bussen hem. 
     Imorogn kommer papsen förbi på en mellanlandning. Han ska upp till Pite och jobba så då ska vi passa på att käka lunch då han ändå har vägarna förbi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0