Shoppingkväll på Strömpilen

Igår kväll tog jag mig en promenad ned till Strömpilen för att förhoppningsvis fynda lite. Bland annat hade MQ och Cervera 20 % på hela sitt sortiment, Lindex 25 och på H&M fick man 100kr rabatt om man handlade för mer än femhundringen..  Annars var det inga speciella rabatter att hurra för.. 10 % på Dinsko och erbjudnde på vissa plagg på Vero Moda. Jag hittade inte ens ett par legging på HM.. Jag provade ett par med skinnfält men jag tror  modellen var avsedd för Anja Persson..  Jag lyckades i alla fall övertyga mot om att köpa en mascara så  jag fick rabatt på mitt köp. Hittade bland anant en scarf jag är riktigt nöjd med. annars tycker jag de har alldeles för mycket samma typer av plagg på hm nu.. Olika mönster och färger men ändå samma plagg. Trist!
     Jag tog en sväng in på Maxi för att köpa vaniljvisp.. simon hade fått i uppdrag att köpa jordgubbar. Kul också att han sitter hemma hos Åberg när man ringer honom. Han hade tydligen ingen nyckel med sig på repet så han blev utelåst :) Inger kort hade han helelr så han fick låna en 20:a av Åberg till gubbarna som naturligtvis var slut. Attans vad besviken jag blev efter att ha gått hela vägen hem och släpat på den summa vaniljvispen..
     Nej nu måste jag försöka skriva klart min hemtenta.. Sen vankas ju True Blood!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0