Älskade SPSS

Jag fattade ingenting av SPSS då vi läste statisitk i början av utbildningen och ännu mindre förstod jag idag då jag satte mig ned i datasalen för att försöka få fram någon form av resultat från min enkätundersökning. Jag lyckades ganska snabbt förstå mig på hur man skulle fylla i rådatat och efter att min bättre hälft gjort ett litet besök i vår datasal lyckades jag få till några stapeldiagram. Sen var de bara de där jävla testerna kvar. Största delen med den här uppsatsen är de där testen. Jag fattar inte hur man gör dem, och inte heller hur man tolkar dem, om man nu mot all förmodan skulle lyckas utföra ett. Lyllo er som slipper göra kvalitativa undersökningar och bearbeta data i SPSS när ni skrriver C-uppsats!
    Aja, jag slapp iaf göra någon komplettering på beteendevetenskapen. Läraren frågade mig om jag ens läst kurslitteraturen eftersom jag inte refererat till den :/ om jag gjort det eller ej låter vi vara osagt. Hur som helst är det skönt att slippa tänka nå mer den där kursen.


Kommentarer
Postat av: Lina

vi fick en färdig tallrik. chipsen var varma och massa smält ost. Det fanna ganska mycke olika sorter att välja på.

2010-02-15 @ 21:17:57
URL: http://zincriosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0