Båååring!!

Idag har jag inte gjort någonting alls. Ingenting över huvud taget.. Hade ett tag planer på bio men vissa delar av sällskapet hade möte så det blev ingenting med det. Var tänkt att jag skulle hänga på Natalie, och Koffe.. kanske Tina med!? för att se Snabba Cash, men icke. Istället såg jag Halv åtta hos mig och Familjen annorlunda med mamma och pappa och åt glass. Vi hade i för sig träning, men jag ahr inge skor för att lira i tältet så de fick vara..
     Imorgon skall jag iaf försöka få en del grejer uträttat. Skall ned på vårdcentralen kl 10:00. Jag har redan lejt pappa till skjuts. Sen ska jag försöka få till lite grejer med uppsatsskrivandet. Måste även göra en liten kort visit in på Konsum med för att se om jag skall skriva under nå papper sen i helgen.. Noga med anställningspapperen!!
     Simon har varit och sett hockey hos Henke som vanligt. Han ingår snart i inredningen där borta..  MoDo vann som tur var med 4-1 mot Brynäs så förhoppningsvis fortsätter de i samma anda så man slipper trösta en ledsen sambo då slutspelet går av stapeln! Jag ringde  för att surra lite med karln efter matchen men han var tydligen kvar på Berghem och såg nån dokumentär om Foppa.

Vi avslutar kvällen med en klassiker! Varsågoda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0