Congrats bästaste syster!

Idag är det Linus tur att fylla år. GRATTIS GRATTIS. Hon och Johan ska ut i Sundsvall ikväll så jag hoppas de får roligt. Dock var det Maskinen som spelade, men man får hålla till godo med sällskapet en sådan gång!


själv sitter man ensam och ser på 10 orsaker att hata dig, med Julia Stiles och snygga Heath Ledger. Tragiskt att den talangen skulle lämna oss så tididgt..  hur som helst så är det ett måste för dig som itne sett filmen att se den!!  Själv har jag nog kikat på den 10-15 gånger..  och jag har lyckats falla för Ledgers roll/karaktär var gång :)
     eventullt blir det några öl ikväll.. vi får se vad som händer efter att Simon sett klart på hockeyn. Jag har itne riktigt återhämtat mig från min förkylning än så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0