Duktig ponke

Simpan hade minsann, bytt rent i sängen, tvättat, dammsugat, gått med alla tomglas och annat skräp till insamligen när jag kom i torsdagskväll. Sötisen hade även lagat tacogratäng som vi mumsade på. Vi avslutade kvällen med två avsnitt av skönheten och odjuret. Tv-serien med Ron Pearlman och Linda Hamilton. Gammal klassiker får man väl lov att säga. Simon hade tydligen Vincent som idol å han var liten till och med.. Senast idag såg vid det sista av de fyra första avsnitten. 
     Idag har jag varit iväg och skrivit en omtenta.. igen.. usch. Har blivit lite mycket sånt. Irriterad blev jag också för den nya tentan såg HELT annorlunda ut i jämförelse med de tidigare.. Har jag jättetur har jag klarat mig. Så nu får ni hålla tummarna! Efter tentan blev de lite sallad från Ica och sen drog vi ned på Pilen för att besöka systemet innan de stängde. Simon har dragit iväg till Niclas och ska troligtvis vidare till någon fest senare med ryss-tema. Han lånade min pälsmössa och kofta!  Allt som saknades var egentligen mustaschen:)
     själv ser jag på Melodifestivalen och ska nog övergå till lite Dam-hockey i väntan på att kärleken återvänder till Peddan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0