Filmmys

Så var helgen över ingen då. I fredags gjorde jag väl egentligen nget vettigt alls efter middagen. Mamma och pappa kikade på Lets Dance, vilket inte ritkgit är min grej så jag blev sittandes vid datorn. Jag la mig huffsat i tid ändå eftersom jag skulle upp och träna fotboll på lördagmorgon. Jag hade ställt väckaren på 8:30 men blev väckt ca 10 minuter tidigare av att de ringde från Konsum. Det krisade tydligen så jag tog på mig att jobba efter träningen.
     Väl på jobbet så funkade inte kortläsarna som de skulle.. eller ja var kontakt med banken var inget vidare så de blev till att visa leg för alla som ville handla på sina kort. Väsrt av allt är när någon handlar för över 500 kr och man måste börja ringa BABS för att genomföra köpet. Som tur var lyckades någon klok en få ordning på systemet så vi slapp ha långa köer hela dagen.
     Väl hemma vankades det middag.. Skinkstek med hoisionsås och purjo.. Resten av receptet har jag glömt ;) Efter middagen såg vi film, jag mamma och pappa. Law abiding citizen. Riktigt bra film om en karl som får sin fru och dotter mördade i början av filmen.. Pay back time i lite annorlunda tappning! Den rekommenderar jag :)
     Hann med att vara taskig typ tre gånger med den här helgen.. Sorry plutt!! Älskar iaf dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror fasiken det var den bästa film jag sett på flera år..=)

2010-02-08 @ 21:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0