Jag och påsen!

Jag känner mig idag som det senaste tillskottet till Trasdockorna. Jag hände med syster på skarpis igår för att lira lite innebandy. Lina klev av efter ens tund för hon kände sig inge pigg så resterande tid spelade vi tre mot tre. Det var ett jävla pass att hoppa in i för en annan en som inte tränat sen fotbollen i höstas! Men gårdagwens skörd blev i alla fall, en rejäl träningsvärk i rumpa och rygg, skavsår, blåmärken och naturligtvis en blånagel. Lagomt tills de var dags att sova började nageln värka så jag var tvungen att kliva upp ett par tre gånger och tömma den på blod och vätska innan jag, med hjäl av en alvedon, kunde somna. Mn så sov man också som en stock fram till 11:30 imorse!
     Idag är planen att åka ned en sväng på stan med pappa för att handla. Bland anant purjo och morötter till "korvgrytan" som skall lagas. En riktig favorit så en annan en var lite yngre.  Sen bör jag väl också försöka hitta lite litteratur till min c-uppsats på biblioteket, men jag ahr inget lånekort med mig hem så vi får se hur det blir med det!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0