Melodifestival med Natalie

Igår hämtade Zlatan upp mig för en melodifestivalkväll. vi tog en sväng på Kvantum och köpte lite smått och gott till fruktsallad. ( Natalie mixade ned blåbär i grädden vilket blir väldigt gott.. Ett litet tips! ) Sen drog vi hem till henne och mös ned oss i soffan. Blev en hel del snack mellan låtarna om mestadels pojkar och framtidsplaner. Jag måste säga att jag är riktigt avis på henne och Tina som ska semestra i Thaiand och Vietnam under X antal veckor framöver.. Det blev i alla fall en trevlig kväll och de var kul att träffas för de var ju ett tag sedan sist.
     Angående kvällens tävling var vi båda lite besvikna. Vi var båda överens om att Elin Lanto inte är någon favorit men att hon hade bästa låten igår! Vet itne riktigt hur hon kunde hamna på en sjunga plats med sin Doctor, doctor..  Timotej kändes som en ritkig rip off, på Sarek, vilket ju verkar stämma rätt bra om man läser dagens tidning. Darins låt var väl sådär han var ju desto bättre, men sen tyckte jag nog Afrikanen hade kunnat få en plats i andra chansen.  Aja man ska väl iten säga så mycket då man inte ställt upp och röstat..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0