Shopping

Idag lånade jag och Simon bilen av Staten och drog en sväng på Ersboda. Simon skulle egetnligen kika på en jacka men inget dög så vi ska göra ett nytt försök på stan imorgon. Istället för jacka lyckades grabben hitta ett 3-pack kallingar, en myskofta och en frän blazer.. (den som vet skillnaden på kavaj och blazer får gärna berätta det för mig!!)  Sen köpte han sig en hockeyklubba också som han är ute och testar med Daniel på någon is. Själv hittade jag ingenting. Vi gjorde i för sig några fynd inne på Coop.. Tre dassböcker för 59:- på bokrean. Inte illa!!
Gjorde en runda inne på systemet också eftersom de kan vara klokt att passa på då vi ändå åkte bil.
     Ikväll tor jag systeryster har bjuding hemma hos sig. Hon fyller ju år i helgen men ska till Sundsvall så hon får bjuda på paj ikväll istället. tydligen har mormor legat på henne som attan och tjatat om att få komma förbi.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0