Sjuuukt dålig uppslutning

Idag har jag varit iväg och tränat fotboll igen. Vi var sex stycken den här gången. Det är helt sjukt dåligt! Plus att jag tycker det är astrist att vi aldrig får lira på hela planen.. Är ju den delen jag går dit och tränar för. Resten tycker jag är trist!! Alla i laget är tydligen på vift. Några tränar handboll, vissa pluggar på annan ord och andra ligger tydligen hemma och sover ;)
     Hade det varit vårt flicklag hade de här aldrig varit okej..  Är det kanske inte nu heller mend e känns som att mågna har en väldigt slapp inställning till att gå och träna. Tydligen hade Per snackat med nån tränare för Umeå Södra så förhoppningsvis får vi börja träna med dem framöver!
     När jag kom hem vankades det semla från Skafferiet. Ritkigt god måste jag säga. Bra smak på bullen för en gångs skull, och den var itne allss å där supermäktig som semlor ofta kan vara. Näe, den får hon bra betyg för Stenberg!

Imorgon bär det av mot Umeå igen.. Ska bli så himla skönt att få mysa med simpan igen!! <3

Kommentarer
Postat av: Jon

Rolig och trevlig blogg, lite lite bilder på personen som skriver bloggen dock...minus

2010-02-12 @ 14:37:04
Postat av: Lina

nä tog aldrig mé kortet....ska ju till S-svall fler gånger..=)

2010-02-13 @ 21:56:47
URL: http://zincriosa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0