Sundsvall med Daddy!!

Imorse blev det en snabbis på vårdcentralen efter ett nytt recept och efter de en sväng in på Konsum för att skriva på papper. När vi kom hem igen satte vi oss framförd tv:n och såg på pappas Star Gate. Själv var jag så trött att jag lyckades somna och två avsnitt senare väckte pappa mig och sa att det var dags att åka till Sundsvall.
     Medan pappa var till tandläkaren strosade jag runt på stan. Inne på Vero Moda fick man rabatt baserat på hur många varor man köpte. 1 vara = 10%, 2 varor = 20% osv upp till 50%. Jag lyckades hitta leggings, kofta, t-shirt, linne och läderarmband för bara 320 kr!
     Sen blev det ett besök på Coop där vi handlade lite till dagens middag. Då vi skulle betala hittade inte pappa sitt Coop Visa, och väl hemma började vi leta det som nå tokar. Det visade sig att jag hade det i en av mina jackor som hängde i garderoben! Så det var nog sisita gången pappa vågade låta mig köta betalningen med hans kort då vi handlar.. Å andra sidan var det ju bättre att de låg i min, och inte någon annans jacka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0