Sveper på Lottas

Det blev en snabbis på stan igårkväll ändå. Jag mötte upp simon hemma hos Niclas och Micke där vi blev i ungefär en timma innan det beställdes taxi. Tanken var att vi alla skulle in på Teater Cafeet men eftersom vi åkte i tre olika bilar som kom med ganska många minuters mellanrum lyckades jag och Simon hamna sist i lååång kö som vägrade att röra på sig. Tydligen hade niclas glömt plånboken och vänt hem efter den, men han skulle  på Lottas så jag och simon drog dit. Jag beställde en öl åt oss var och vi satt säkert en timma utan att någon fler av sällskapet dök upp. Trots upprepade telefonsamtal och sms.. så då ölen var slut tog vi nattbussen hem. Ingen höjdarkväll direkt.. Men Lottas var iaf rätt fräscht och bra musik splelade de!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0