Trist och tråkigt

Ja nu är man allt bra less på skolarbetet och C-uppsatsen. jag sitter just nu och gör en tidiga opponering på två grabbar i min klass arbete. Eftersom vi inte behöver vara klara, är det så vitt jag vet ingen som är det, så opponeringen blir ganska märklig. Pojkarna har inget försättsblad, ingen titel på uppsatsen, ingen sammanfattning ingen diskussionsdel och så vidare och så vidare.. Så de känns lite konstigt att försöka ge dem feedback då de som läsare är väldigt svårt att få någon uppfattning om arbetet.
     I helgen blir det cup på konsgräset i Kuben, Långsele. Simon ska lira med frånö också så han ska hem även han. Trist bara att finalen är förlagd på söndag så man inte kan passa på att gå ut med polarna då man kommer hem.. Eftersom jag fick lite "klagomål" på att det förekom för lite bilder på ägaren till bloggen så  bjuder jag på en gammal goding från Parken i Örnsköldsvik. På tal om utgång förstås!!


Kommentarer
Postat av: Mikka

wow , heting ;)

2010-02-17 @ 21:48:29
Postat av: Jon

Cool bild!

2010-02-19 @ 01:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0