23

Så fick Jim Carrey ännu en siffra att oroa sig över..
     Jag har alltså lyckats bli ett år äldre bara sådär. blev väckt imorse av lillprinsen med presenter och en bamsekram. Fick jättebra saker.. är lite bortskämd; JA! men kramen var förstås bäst. Han hade förresten gjort ett eget litet kort/kuvert med som han är himla stolt över :P Massa krussiduller och hjärtan! FinFint :) På tal om kort så fick jag ett av Lina och Johan idag men också av mamma och pappa. På de från päronen var det en French Bulldog.. Så jävla söta dom är!!!

Tack söt..

Simon och jag var som sagt iväg på Avatar i eftermiddags. Den var ritkigt bra och jag rekommenderar den verkligen till er som inte sett den. vi såg i 3D, men jag vet inte om det gav så jätte mycket.. fick dock ducka två gånger för saker som kom flygnade i bilden :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Okey..skratta

2010-01-14 @ 15:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0