Annandagen

Eftersom Gladan tråkigt nog stängt igen fick vi ynglingar nöja oss med att gå ut på Annandagen iår.  Juldagen på Kramm var bokat för 23 +.. Inte hade man skaffat sig någon biljett hller detta år, så de kom att bli en något stressig dag..  Jag vaknade 7:30 av att de var dags att bege sig till jobbet.  iväg och plocka varor på Konsum, elelr det var tanken men jag fick ta kassan istället.  Skulle gå av kockan två men jobbade in lunchen för att sluta  tidigare. Halv två stod Simpan, mamma och Zlatan på parkering och väntade på mig. Dags för Birtsa och lite stressig mellandagsrea. Väl i Timrå blev de ett ritkgit skiitvädr som höll i sig även på hemvägen.. I Sundsvall gjordes det inte allt för många fynd. Natalie hittade en fin paljettklänning, mamma någon kofta, Simon ett par skor och jag köpte två tröjor och ett linne. 
     Väl hemma var det bara att slänga sig i duschen sedan hoppa in i bilen. Natalie körde ned till Kramm och de var redan lång kö.. Klockan var 21:oo.. Resten av kvällen spenderades inne på Kramm med goda vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0