Bye Bye

Så var det dags att åka uppöver igen då. Känns sådär lagomt kul att åka tillbaka till Umeå igen för att spela in en film i vintervädret.. -29 grader har vi på termometern här hemma just nu och tydligen ska de bra bli kallare..
Tråkigast blir de förstås att lämna familjen igen.. Det har gått ovanligt bra denna vistelese. jag brukar alltid lyckas bli ovän över småsaker men denna gång har jag och mamma gått rätt bra ihop faktiskt!!Jag har förresten fått mina födelsedagspresenter av syrran och mamma och pappa redan idag.. Syster hade satt ihop en jättefin "bilderbok" från vår utlandsresa i höstas. Jag är ju själv så dålig på att ta ut de kort jag knäppt så de var verkligen en rolig grej att få. fick även en hård kameraväska :) Av mamma och pappa fick jag en vardagsrumslampa och "en slant till korallrevet"
    
Som sagt, imorgon vid två-tiden bär det i alla fall av. 4 härliga timmar med buss.. Näe det är väl inget jag direkt ser fram emot.. Men plikten kallar!

Kommentarer
Postat av: Lina

Inte alls roligt att jobba i den här kylan. Hoppas resan går bra. Puss och Kram

2010-01-07 @ 12:47:16
URL: http://zincriosa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0