Fullt upp!

 veckan har jag haft en hel del att göra. Dels avsluta förra terminens kurs genom att skriva ett arbete på max 5000 om grupppsykologi. Vi skulle beskriva gruppprocessen i samband med vårt grupparbete. Ganska trist uppgift och jag hade dessutom lite problem med kreativiteten och fick bara till ca 3600 ord.. Aja, förhoppningvis är man godkänd och man ska väl inte klaga då man faktiskt sluppit tenta av en kurs!Någon gång ska vara den första..
     Jag har i samband med detta även börjat skriva C-uppsats. Bestämde ämne i måndagskväll fastän de skulle ha varit klart måndag förmiddag. Hur som helst så blir det til att åka till Kramfors för att göra en uppföljning på tidigare undersökningar om kundtillfredsställelsen. Tanken är jag jag ska undersöka om pensionärerna är nöda med de matlådor de köpter till lunch/middag av kommunen idag.
     I onsdags gjorde jag stan en stund. Köpte bland annat lite grejer på rea. Var två reavaror för en på Lindex så jag passade på att köpa en present ask med mascara/ögonskugga från Max Factor och en present box med Augileras parfym/duschcreme/bodylotion. Allt för sammanlagt 149 kr. Inte illa. Bara mascaran kostar ju 160-170 kr normalpris ;) Efter shoppingen kom simpan ner på stan och så blev de bio. Sherlock Holmes..  Riktigt bra måste jag säga. så den rekommenderas varmt till den som redan sett Avatar och vill se något annat nu!
    

Igår var Erik Åberg hit en sväng.. Eller sväng han blev väl kvar till halv ett eller något sånt. Han och Simon hade bokat TV-spelskväll och satt som klistrade framför TV och XBOX. Själv roande jag mig med lite korsordslösning, På spåret och filmen You got mail som visades på SVT..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0