Gästinlägg av powerplay mästaren!

Hejsan gänget!(Ni vet vilka ni är)

Utan att på något sätt vilja skryta så påstår jag nog ändå att jag och Daniel är de mest kompetenta powerplay spelarna i vårt avlånga land! Tredje vinsten under ett mycket kort tidsintervall fullbordades tidigare ikväll och vi tycks vara ostoppbara! Till skillnad från MoDo Hockey...

Nu ska jag och Pinny se det andra avsnittet ur serien Earth 2, vilken var en mycket populär sci-fi serie under nittiotalet. Så populär att jag inte hade hört talats om dess existens fram tills för några dagar sedan. Första avsnittet gav mersmak så nu är jag riktigt taggad på 2an! Så att... rock on!\m/

/S

Kommentarer
Postat av: Lina

Var serien så bra som du minns den?=)

2010-01-14 @ 22:24:33
URL: http://zincriosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0