Julafton..

Vi blev som vanligt hemma hos oss under jul. Både jag och systr passade på att jobba lite under förmiddagen så vi slapp slita med tillagning av julmaten. Jag hann i för sig med en hel del från att jag kom hem, men man var långt ifrån lika ihärdig som mamma och pappa. Morsan hade tydligen så fullt upp att hon glömt sätta på plattan.. Så när de var dags att äta insåg hon att potatisen fortfarande var okokt! söt-mamma!! Pappa hade lagat Janssons och jag fyllde hela tallriken med den.. väldigt gott måste jag säga!! Eftersom Felica efterfrågade en tomte fick morfar ställa upp. Tyvärr hade vi ingen tomtemask, så de fick bli en lite alternativ tomte detta år.. Jag tror tyvärr inte jag kan lägga upp några bilder innan jag är tillbaka i Umeå eftersom jag inte har någon sladd till datorn, men däremot tror jag syster har nån bild på sin blogg.. Tomten var i alla fall riktigt snäll iår, och jag fick bland annat; skinnpuffar, pussel, tidningsställ, klocka, smycken, pengar m.m.. Tack Alla! Jag är jättenöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0