Välkommen värme

Jag misstänker att det itne är någon som missat hur jävla kallt det varit den seanste tiden. Hemma i Kramford var det närmare -30 då vi tog bussen till Umeå. Här uppe var det däremot bara - 20 då vi anlände och de har sedan sjunkit eftersom och de senaste dagarna har det varit unge -7.. Man kanske inte kan kalla de värme men det är en jävla skillnad iaf. Och det bästa av allt är att det har varit kanonväder hela tiden också. vanligtvis brukar ju inte de varmare graderna dyka upp förrän de är dags för oväder den här tiden på året. Men icke.. Stålande sol har vi haft i princip varje dag nu! Very nice!!
     Jag har i alla fall anmält mig till tenta på fredag så dagens uppdrag är att försöka plugga till den. Är ganska längesedan jag läste kursen nu, ca 9 månader, så de är inte mycket som finns kvar sen de föreläsningarna. Jag råkade ju ta fel på datum i våras så nu är det god tid att sona för det..
     Imorogn ska jag och Simon se Avatar i 3D.. Det ska bli kul och så återkommer jag med en recension!


Kommentarer
Postat av: Simpan

I morrn blir det 3d brillor på!!

2010-01-12 @ 22:16:06
Postat av: Hanna

Åh jag skulle också vilja se den i 3D! Men missade helt att den gick som de också, så de blev en vanlig hederlig bio (fast inte fy skam när Börje Salming satte sig bredvid:D)

2010-01-13 @ 10:26:21
URL: http://hannajensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0