nya vecka - nya utmaningar

Blev en ganska tuff vecka den förra. Jag fick hoppa in lite extra utöver mitt schema så en annan en hann men att jobba hela helgen vilket resulterade i att veckans sammanlagda tid blev dryga 43 timmar. Jag hann bara vara ledig på fredagen, men då dök en liten grej upp som tog en hel del tid och eftersom vi hade match på kvällen blev det inte mycket till vila. Hur som helst så vann vi matchen med 4-1.. Som vanligt hade vi ingen målvakt utan fick ta in utesplare i målet.. vi får hoppas det ordnar upp sig under uppehållet..
imorse var man minsann uppe innan tuppen.. väckarn ringe klockan fem och så får de bara att göra sig i ordning för at tta sig till jobbet.. Konstigt npg var jag hyfsat pigg hela dagen.  Dock var den otroligt skönt att få sluta redan kl 14:00..
Imorgon tar jag buss/tåg ned till stockholm bland annat för att hälsa på min sötis!! saknar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0