Finally

Så var man äntligen klar med skolan!! vi avslutade i fredags med redovisning av praktiken, programutvärdering coh smögåstårta! vi tog även en bild som dök upp på kurshemsidan.. Om det var den bästa så är det inte mycket att göra ut. Jag tror över hälften av oss ser helknasiga ut. Hehe
     Jag och simpan "firade" lite lätt med en grillbuffé på Balder.. vilket inte var någon höjdare.. allt kött mskade likadant om något alls plus att det var väldigt torrt. Trist då man ändå betalar 160 kr bara för maten.. Det hade varit smartare att välja någon vällagat från menyn istället. Efter käk på stan blev det till att börja packa banankartonger. Vi har letat sådana som galningar de senaste veckorna. De har varit slut nästan överallt. dock kom vi över ettgång under lördagen då vi var på Ersboda. Jag köpte förresten nya fotbollsskor eftersom mina skor spruckit sönder i ett flertal sömmar. Helt plötlisgt, bara sådär!
Hur som helst så har nästan hela helgen gåt åt att städa, tvätta och plocka i banan kartonger.. ja och packa slaäpvagnen förstås. Jag tror jag och älsk var uppe till halv ett under lördagen innan vi avslutade med två avsnitt VD..
     På söndagen hade vi ställt väckaren så de var det bara att ge sig på städningen igen. Snällaste Fredde bylund kom och hjälpte till med att bland annat bära lådor och möbler med simpan.. själv ägnade jag mig mest åt att städa.. Precis då jag håller på att  rengöra avsloppet i badrummet frågar simon om jag itne vill ha en glas cola..  MM säkert!!
     Vi var lite stressade eftersom en annan en hade match i Själevad klockan 18:00.. Men klockan kvart i tre bar i alla fall flyttlasset söderut. Det tog ca 1:45 att åka till själevad med jättesläpet. Och där blev det en gnaska orättvis förslut med 4-1.. Siffrorna speglade inte matchen direkt.
      När jag kom hem var mitt gamla rum fyllt av banankartonger, påsar med elprylar, kläder osv.. Jag har börjat ta tag i det lite smått, men morsan ska städa undan lite i källaren innan jag får lov att bära ned något mer :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis grattis till examen!:)

2010-06-10 @ 10:47:45
URL: http://mizty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0