Telefonstrul

Jag inväntar min nya telefon men det verkar gå lite trögt för Expert..  Jag var i kontakt med dem redan i fredags eftersom det gått två veckor och jag inte hört ett ljud. Tydligen fanns det inga telefoner i lager så i utbyte mot min gamla telefon kulle jag få en W595, som är betydligt mindre värd än den jag haft idag.. Jag surrade med konsumentverket om jag eventuellt kunde häva köpet och de tyckte att jag skulle ta diskussionen med Expert och sedan återkomma om det inte gick att komma överens.
     Simon har nyss införskaffat en HTC Desire och under  mitt samtal men Jocke på Expert visade det sig att de hade en i lager så om jag ville ha en sån fick jag lägga 2500 i mellan.. Vi kom överens om det och att han skulle fakturera mig och skicka telefonen till Expert i Kramfors.
     Imorse ringde killen från Expert i Umeå för då hade han snackat med chefen och de var tydligen inte okej att fakturera mig.. Istället skulle han höra med Expert i Kramfors om de var okej att han faktureraade dem och jag gick inte och betalade dem direkt istället.  Klockan var då strax efter tolv och killen sa att han skulle återkomma om en stund. Strax efter två skulle jag och pappa in och handla på stan så jag ringde killen som ännu inte hört av sig för att höra hur det blev. Han hade då inte fåt ttag på sin chef, tydligen visste han itne hru han skulle gå till väga så han lovade att återkomma till mig så fort han snackat ed honom.. Jag har inte hört ett ljud än.. och till råga på allt stänger min gammtelefon av sig själv hela tiden så ingen får tag på en.. usha!

Kommentarer
Postat av: veronika

Hej gumman är det okej att jag länkar till dig från min blogg??

Kul att träffas igår ; ))

Kram veronika

2010-06-26 @ 12:55:26
URL: http://lillansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0