/&"]/
Nej nu är jag lagomt less på denna uppsats. Min examintor vill at tjag hittar vetenskapliga artiklar där författaren kommit fram till samma saker/lösningar som jag.. Och de är  så gott som omöjligt. Jag har spenderat ca 3 dagar med att leta i olika databaser men hittar ingenting. uscha!
     I torsdags var jag och Älsk iväg en sväng på bio. Vi såg Alice i underlandet. Jag blev lite besviken. Filmen är jättefin och är förstås lite häftig då man ser den i 3D, men jag tyckte själva sagan var lite sådär. I för sig är det väl en barnfilm så de kanske är lite dumt att klaga på att den är lite barnslig och förutsägbar..? Den innehåller en hel del roliga scener men levde långt ifrån upp till förväntningarna. Men som vanligt är det alltid trevligt med lite johnny Depp!

    

Igår var vi iväg en sväng till Erik Olofsson. Vi drack några öl, spelade kort och kikade på en del galna klipp på Youtube. Det blev en hel del klipp med Elton John.. Lite kul var det att han hade mindre hår -74 än var han har idag.. Vid tvåtiden vandrade vi hemöver i kylan.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0