Födelsedagskalas hos Josefin

Jag vet inte om jag lyckades nämna det men jag var hur som helst på kalas hos en klasskompis förra helgen. Hon hade bland annat besök av sin syster och kusin. Två söta och trevliga tjejer. Jag måste bara säga det att jag var grymt imponerad av mig själv då jag lyckades hitta hem till Josefin utan att behöva fråga eller vända om en endaste gången. Jag chansade hej vilt och lyckades gå raka vägen till kalaset! Duktig Johanna!!
      Vi spenderade kvällen genom att sitta och surra och då klockan började närma sig tolv drog födesedagsbarnet ut på grabbjakt medans jag och Katharina gjorde sällskap hemöver. Kvällen slutade på Baloo där det inhandlades en kebabtallrik!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0