Halkigt värre

Imorse var jag iväg till Pilen en sväng för att köpa en slkjorta syster ville ha från HM.. Den var slut i hennes storlek då hon var i Sundsvall förra helgen så en annan en fick ställa upp. Hon hade lite dålig tajming i och med att hon smsade mig om det igår då vi precis kommit hem från stan. Vi var ner och åt tacobuffé på Balder och så köpte simon en ny jacka. Han köpte en vinter jacka på Caliroots i höstas men den har trots Simons ganska stillsamma vardag gått sönder i nästan var sömm..  Söt var också iväg och klippte sig igår.. Så nu kan grappen dra fingrarna genom håret igen! Therese var tydligen imponerad av vilket trassel han ahde lyckats få till. 
     Hur som helst var det sjukt jävla halt på övergångsstället nere på Pilen.. jag tog det väldigt försiktigt  då jg kom farandes men trots det gled cykeln bara iväg för mig och jag lyckades hamna under den mitt i vägen. Måste ha sett lite småroligt ut! Jag lyckades till slut ta mig upp från "blankisen" igen och så in på affärn. Jag tvingade även Simon köpa en skjorta jag hittade på HM till honom.. :)
     Väl hemma igen hann jag itne mer än krama om grabben innan Daniel kom hit och hämtade upp honom. Pojkarna for hemöver medans en annan en blev kvar här. Vinterfesten pågår just nu för förr hemma i Kramfors men jag tänkte försöka hitta på något här upp istället. Josefin i min klass har kalas imorogn kväll så jag ska nog dit en sväng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0