Redovisning coming up

Imorogn är det dags för redovisningen av min uppsats. Jag upptäckte med en gång då jag såg de övrigas uppsatser att jag är ute och cyklar med min titelsida. Den ska tydligen vara blå med ett norrsken på.. jag nöjde mig med en umeå universitetslogga och en gubbe Simon gjort åt mig på datorn. Men eftersom den inte kommer att få stanna kvar på min framsida till uppsasten får jag lägga upp honom här istället. 
     Pensionärerna som deltog i undersökningen efterlyste bland annat mer fantasi i sina matlådor.. Därav den lilla gubben.. 
    

8:30 imorogn sätter vi i alla fall igång och så ska vi vara klara med allas redovisningar och opponeringar på torsdag vid lunch. Sen är de bara justeringar kvar (förhoppningsvis), och sen är den här kursen avslutad!! Det skulle kännas ritkigt jobbigt nu om min opponent hittat sjukt mycket grejer som hon tycker jag måste ändra på.. viill bara lägga uppsatsen bakom mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har Simon gjort den där gubben??=)... frän..=)

2010-03-17 @ 18:36:40
Postat av: Maria

Haha den där bilden var ju perfekt! Mycket roligare än norrskenet:)

2010-03-18 @ 10:19:16
URL: http://mizty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0