Shutter Island

Häromdgen såg vi på Shutter Island med Leonardo Dicaprio. Den var faktitskt ritkigt bra och jag rekommenderar den varmt. Man har ganska tidigt in i filmen aningar om hur det hela ligger till men långt från hela storyn lyckades vi klura ut själva.. Leo gör ett bra jobb som vanligt så för den som vill se en spännade och klurig film: Shutter Island! 
     Vi har också sett Descent 2 i veckan. Jag såg 1:an sent ett natt för några år sedan och tyckte den var sjukt obehaglig. första filmen handlar om sex tjejer som  ger sig ned i en oupptäckt grotta för att klättra. De stöter på lite skrämmande varelser där nere och mer tänker jag inte avslöja för den som vill se filmen.  2:an tar i alla fall vid där ettan slutar och den är minst lika obehaglig. Så om någon tänkter ge sig ner i någon gammal gruva att klättra framöver så kan jag direkt säga att jag inte följer med!



Kommentarer
Postat av: Lina

måste jag checka...=)

2010-03-25 @ 23:13:56
URL: http://zincriosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0