Vår härliga vår!

Ja nu verkar det som att den äntligen har anlänt. Igår var jag tvungen att ta av mig mössan, vantarna och halsduken på vägen till universitetet.. Jag hann bli så varm sista biten att jag inte ens kunde ha jackan stängd. Underbart!! Simon ahr fått låna bilen mor och far sin så vi passde på att ta en sväng på Maxi igår för lite shopping av tunga varor.. Typ mjöl och sånt. Väl hemma fick jag börja plocka in varorna eftersom Simon fått reda på at than tydligen skulle vara på skolan under eftermiddagen.. jag diskade undan och då grabben kom hem satte jag igång med maten.  Cevapchichi, med wok, ris och soja.  Efter maten var de väl tänkt att Simon skulle diska man han var lite trött så jag tog hand om att stöka undan och diska bort allt från maten.. när jag sätter mig vid datorn och börjar kika runt lite på nätet inser jag ganska snart att det är Kvinnodagen.. Illa att en annan en fick stöka på alldeles själv hela eftermiddagen när det var min dag!!  Simon gottgjorde det hela med en Cosmo och en påse gott och blandat Salt då han kom hem efter hockeyn sen :)
     Idag är planen att jobba vidare med uppsatsen.. Jag måste skriv om min diskussion lite vilket känns lite drygt. hade hoppats på att få lägga ifrån mig den snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0