Grillmästar´n

Idag har man minsann varit aktiv i köket på Volvo/Sodexo.. Eller ja, mer än aktiv än jag brukar i alla fall. David satte mig på att forma biffar vilket tog ett tag.. De blev drygt hundra stycken. Sen var det bara att sätta igång och steka hela gänget.. Vanligtvis bruakr jag frysa under dagarna men idag blev jag däremot överhettad i och med min placering vid stekbordet.. puh!
     Jag har letat jordgubbar runt hela stan men 99kr/kg på Hemköp var de billigaste jag hittade men de var lite väl så vi får allt vänta ett tag till på de små röda. De har ju haft några driver redan så de bör väl dyka upp snart igen.
     Efter gårdagens match ser jag ut som om jag legat i hallonriset morsan renasde igår.. jag har rivmärken och småsår på hela benen och armarna. Jag har dessutom ett gäng blåmärken och en icke fullt fungerande armbåge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0