Kusiner på besök från storstan

Under gårdagen fick det bli bussen hem. dels för att lira match under söndagen me också för att träffa tjocka släkten.  Har ju inte sett mina kusiner på X antal år så det var kul att äntligen få träffa dem igen. De hade alla blivit så lika storasyterser Miriam så jag kunde knappt skilja på dem då de kom. Sakina var bara en liten plutt då jag såg henne senast  men hon var i princip lika lång och kraftig som sina systrar..
     Maggan, min moster, var som vanligt sjukt rolig. Hon berättar saker med sån inlevelse så allt hon säger blir så himla kul. skrattade ett tag så jag fick ont i magen :)

Idag har det även kickats lite boll.. Vi spleade 0-0 mot Härnösand.. Eftersom vi hade så få spelade den här helgen fick bland annat vår kanske bästa forward aera målvakt och Putte eller Pär hade också ringt in Linda Viklund som inte lirat match på 13 år.. Men hon var grymt bra! Trist att vi aldrig lyckades sätta bollen men det var i alla fall skönt med en liten pinne 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0