Praktik på Volvo

egentligen är det inte diekt på volvo jag har min praktik men eftersom det låter lite coolare än Sodexo så säger vi volvo.. Plus att folk förstår lite bättre var jag håller till de här veckorna :)
Jag inledde praktiken redan i förra veckan, vilket är anleningen till min dåliga uppdatering. Jag har helt enkelt ingen ork då jag kommer hem.. Första dagen fick jag inventerna hela restaurangen.. Lätt för en som aldrig varit där tidigare men men.. Andra dagen fick jag lära mig hur de går till när kocken bställer.. så då fick jag ta över hans administrativa arbete.. Förra veckan lämnade min handledare mig med att räkna veckans kassa  då de övriga gick och fikade.. så nu kan jag snart ta över stället.. :)

I onsdags var jag och älsk iväg på bio. Vi såg Iron Man 2 som faktiskt var hyfsat bra.. Lite smårolig sådär. och på tal om smårolig film så fixade Simon Kick-Ass igår.. Den var faktiskt ritkigt bra och nicholas Cage är sjukt söt i filmen.. En lagomt efter men  ändå stecn cool farsa! Aja, den rekommenderar jag i alla fall alla att se!!

Idag kommer mina kusiner upp till Kramfors. jag ahr inte sett dem på tja kanske 7 år eller nåt.. så jg ska se till att ta mig hem för grillning imorgon hemma hos mamma och pappa. Känns lite läskigt.
Simon har redan åkt hemöver, men jag tänkte hänga kvar för det finns typ inget för mig att göra så jag är hemma i alla fall, och så fick jag veta att Natalie skulle upp så då tänkta jag passa på att träffa henne med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0